مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-26فرهنگي

سهم پر رنگ بانوان در خوشنویسی همدان 


رییس انجمن خوشنویسان شعبه همدان گفت: زنان خوشنویس در رویدادهای فرهنگی انجمن خوشنویسان نقش پر رنگی دارند.

- خسرو نجومی در گفت وگو با ایسنا، افزود: طی سال های گذشته حداقل نیمی از شرکت کنندگان نمایشگاه ها، جشنواره ها و کارگاه های خوشنویسی برگزار شده توسط انجمن خوشنویسان را بانوان تشکیل می دادند.

وی ادامه داد: دو سوم هنرجویان انجمن، در حال حاضر بانوان علاقمند به خوشنویسی هستند، به همین دلیل پیشنهاد برگزاری جشنواره ای مختص بانوان خوشنویس استان همدان مطرح و مورد استقبال قرار گرفت.

نجومی اضافه کرد: ظرفیت خوشنویسی استان همدان در بخش بانوان بسیار بالاتر از سطحی است که در حال حاضر با آن روبرو هستیم و ادامه دار بودن فعالیت های این چنینی با ایجاد انگیزه و به طبع آن رشد سطح کیفی هنرجویان، به تشکیل یک جامعه فرهیخنه و متمدن کمک شایانی خواهد کرد.

وی در ادامه به برگزاری جشنواره استانی خوشنویسی بانوی بهشت اشاره کرد و گفت: این جشنواره که با موضوع حضرت فاطمه(س)، مقام زن و مقام مادر فراخوان داده بود، با استقبال خوب بانوان خوشنویس استان همدان همراه بود و در روز چهارم بهمن ماه هزار و چهارصد به کار خود پایان داد.

نجومی تصریح کرد: در این مراسم از بانوی هنرمند استان سوسن شیخ نیز به پاس بیش از سی سال فعالیت مستمر در عرصه خوشنویسی همدان تجلیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم پر رنگ بانوان در خوشنویسی همدان 

سهم پر رنگ بانوان در خوشنویسی همدان